Joo nii kirjottelen nyt vähä mitä täält on jääny pois (anteeks tää pakkomielle raportoida minun elämääni):

Lauantai, mun Pikkuveljellä oli illalla synttäripartyt. Järkkäsin mun siskon kans yhdessä ne ! Sinne tuli muutama kaveri yöks, annettii sille semmoine huppari lahjaks ->

Nii sitte sunnuntaina lähdin matkakisoihin ! Wautsi siel oli kivaa, ja tuli hirmunen kisahimo. Mun täti on mun idoli :) Oikeesti se on ihana ihminen =) ja mun serkkupoika on hyvä ratsastaa ! 

Nyt sit eilen mul oli niinku kuntonyrkkeily treenit. Oli aika rankkaa vaihteeks. Hölkättiin Salia vaan ympäri ja sitte harjoteltii lyöntejä. Lopulta mentii nostelee painoi ja hakkaa säkkii

Tänään:

Nojoo olin skolessa. Jesjes ku kivaa. Sain enkun kokeen, josta odotin hyvää numeroa, 5- AUTS. Sit olin tänää työhaastattelussa karkkilassa. Eläinhoitajaks, Koirien lenkkeilyttäjäks ja lomahoitajaks. Näillä näkymin mut on palkattu (: mut käyn viel siel antaa ns. näyttöä. Ne koirat oli ihania =) !

♥ Jonna