Meille sattui aika erikoinen juttu. Puhuttiin tahdon voimasta, ja aloin kertoa Aadalle että uskon siihen, kun miettii positiivisesti ja tosi tarkkaan keskittyy tuntuu kuin asiat menis haluamallaan tavalla. Sitten otin kännykästä mun musasoittiminen, ja sanoin ääneen kolme kappaletta jotka on mun mielestä ihania, jotka saa tosi surulliseks ja koskettaa just mua. ( Kelly Clarkson - Because of you, Jordin Sparks - One step at the time, ja Maria Mena - All this time ) Sitten soitin oli satunnastoistolla ajattelin oikee kovin noita kipaleita ja painoin aina vaan seuraava ja juuri nuo kolme kappaletta tuli peräkkäin (kolmesta sadasta) kappaleistani. Jos se oli sattumaa tai tuuria, aika hyvin. Itse uskon että se oli jotain aivan muuta

Nyt katsomme Supernaturalin viitos tuotantokautta, jakso 19. Dean on super söpö♥ Oon kyl pikkusen out ku en oo kattonu näit jaksoja järjestyksessä. Tää on kyl  ihan hyvä jakso. Oon nyt sairaslomalla, mul on antibiootit (+ kasa muita lääkkeitä) korvatulehdukseen ja flunssaan.  ;____; Oon ollu viime perjantaist asti pois koulusta.

Jonna