Eilen kävelin yöllä ku meil oli valot pois, ni keittiöön ottaa mun lääkkeitä (antibiootit, vitamiini- valmiste, astmalääkkeet jne) Mut painoin siit katkasijasta ni se lamppu räjähti. Vaihteeks mulle sattuu tämmöi. Sielt tuli hirvee semmone salama ja se vaa räjähti. Sit en saanu valoja enää päälle ja kirosin tätä mun hemmetin tuuria(ko?). Joo tää nyt oli tämmöne iha beeteewee juttu

Mut joo, nii mun Vanhemmat oli ottanu mageit kuvii Kreikasta, tuli hirvee himo iteki matkustaa sinne. Sain tuliaiseks mm. paidan, pyyhkeen ja semmoset säärystimet. Ne on tosi hienoi :)

Oon tänää pohtinu tosi paljon elämää. Millasta mun elämä ennen oli ja miks en osannu sitä  sillon arvostaa. Sit nykyää ku mietin ni aattelen et mun elämä on surkeeta, sit kuitenkin havahdun varmaa vuosien pääst taas miettii voiku voisin palaa tähän päivään.
Miks en koskaa voi olla tyytyväine siihe mitä mul on? Joskus muutama vuos sit olin vie suhteellisen tyytyväinen elämääni mut sit menetin sen tunteen.

Tänää oon ollu kotona, koska oon kipee. Mun vanhemmat riitelee kokoajan, ja se on kamalaa kuunneltavaa. Faija tiuskii mutsille ihan turhasta ja muutenkin. Kuulin tänää niiden juttelevan jopa siitä jos vaihtaisin koulua, muutettais johkii pitkälle keskisuomeen.
En mä haluais muuttaa, mut jos me muutetaan ni uskon et se on sit vaan niin päätetty.
Eihän sitä koskaan voi tietää, kohtalo sen kuitenkin päättää. Toisinaan kyl mietin miks
kohtalo on suonu mulle just tälläsen epäonnistumisten putken.
Yritin rukoilla mutsilt et oltais saatu juhlii yhen mun kaverin synttärei, et oltais tultu
yöks meille. Mut kuulemma pariin viikkoon ei tuu kuuloonkaa ku isil on nii kovat paineet.  Toivon niin paljon et mun vanhemmat vois sopia, tai jos ne ei sitä aijo tehdä ni sit jotain
muuta. Vaikka sit eroisivat mut en kestä kuunnella tätä. Niiden suhde nyt perustuu varmaan vaa siihe ku ne ei voi erota koska yhteiset rahat & lapset estää sen.
Tiiän et jos ne nyt lukis tän, mulle saarnattais et mitä mä vuodatan elämääni netissä.
Mut missä muuallakaa jos kukaan muu ei oo valmis kuuntelee.

 

 

 

 

 

 

♥ jonna