Oon aina aatellu et kuntonyrkkeily on iha kesseli hommaa, piece of cake, oon kelannu et se on iha sellast nössöä ei yhtää niinku oikee nyrkkeily.

Kävelen sinne hopeanimeen ja kattelen ympärilleni. Tämmöstä porukkaa just just, kyllä mä täällä pärjään.

Pukuhuoneen ovella väistän vähä kauempaa ku sielt tulee joku hirmunen kaappi, siis semmone bodari. Se mies vaa kysyy et "oonko kuntonyrkkeilyy tulossa?" Oikeen röteesti vastaan että kyllä vain. "Fiksu valinta" vastaa mies ja jatkaa matkaa. Se oli siis mun valmentaja, omg. Tommonen hirveä lihaskimppu

Treenit oli super rankat. Olin niinku no eka puol tuntia venyteltiin, punnerrettiin, tehtiin vatsalihaksia jne Harjoteltiin nopeeta lihastoimintaa kaikkee mahdollista. Olin nii puhki jo siin vaiheessa ja rukoilin et tunti loppuis

Sit seuraavat puoli tuntia SALITREENIÄ. Huhhuh, tein semmoses ihme laitteessa niinku 25 x 4 mis niinku käytettii tosi paljon käsilihaksia ja sit siin piti venyttää myös käsiä välissä tosi rankkaa kyllä haba kasvaa. Sit 24 x 4 semmosta vatsalihas laitetta, se oli tosi tehokas. Sen jälkee pyöriteltii vie hetki semmosel ihme rullalla et oltii polvillaa sit mentii sen avulla niinku mahaltee ja nopeesti ylös. Kuulemma tosi hyvä just vatsalihaksiin.

Sit sen jälkee olin jo ihan sillai no jokos tää tunti loppuu mut ei. Vielä puoli tuntia, eka harjoteltii lyöntejä. Vasen suora & oikee suora. Lyötii eka ilmaan, sit pistareihin ja lopulta hakattii säkkii. Olin nii oikeesti poikki että kyllä lihaksia särkee jo nyt .

 

~ Jonna