En ymmärrä itteeni :( ♥ Mul on vieläkin ihan kamala ikävä yht ihmistä......

Oikeesti, kuinka voi niinku niin paljon tykästyy johonkuhun jota ei oikeestaa ees tunne ja äh. =( Meneeks ikävä koskaa ohi? Tuntuu ettei sanat riitä kuvailee, ettei kukaa ymmärrä.

Cascada - Everytime I hear your name

When you walked away from me
You said your last goodbye
I've never thought that six months long
You'd still be in my life


I have tried to forget
Get you out of my head
But my memories won't fade

I can't run, I can't hide
From this feeling inside
The pain won't go away


'Cause everytime I hear your name
The world stops for the moment
And I'm taking back to what we had
Everytime I hear your name

 

Vitsi ku haluisin pitkäst aikaa pitää hauskaa kavereiden kans, mut Aada ei innostu :( Se aikoo hikettää perjantain himassa, lukemassa läksyjä. Meil alkaa koe viikko mut mä en jaksa. Mä en aijo lukea. Millä mä aijon pärjätä ja mitä mä oikeen haluun mun elämältä.

Niinku tästä kirjotelmasta voi päätellä ni tänää ei oo mikää hyvä päivä =( kaikki epäonnistuu, kaikki lannistaa mua, mä masennun, mikään ei toimi enkä ymmärrä itteeni :(

♥ Jonna