Eilen illalla, oltii Karkkilassa. Mentii sinne, kaahailtiin skobal sinne joka sit lahos matkalle. Vauhti oli 20 km/h loppumetreillä ajoin sen siihe valintatalon pihaa ja jotku öljyt tuli ulos. UPS  ! Sit jatkettiinki kävellen, nähtii siel vaa kaikkia kavereita :)  Porukat oli siellä ihan lärvit, ja vaikka mulle ja aadalle tarjottiin kans juomia, nii päätettiin silti olla vaa ihan selvinpäin ja mennä yöks himaa. Siel oli suhteellisen köyhä meno, ihmiset oli vaa hetken ulkona ja oli sit siirtymäs jo kämpille juomaa. Alkuillastahan siel ei liikkunu juurikaan ees autoja. Ihmeteltii miten ennen aina hengailtiin noinkin kuolleessa mestassa aina :O

Ja sitten Tosiaan toimin taxipalveluna, varmistin mihi ihmiset menee yöks ja heitin porukoit himaa jne :--D ♥ Sitten olin myös yleinen "ota minusta tukea" henkilö kaikille känniläisille, erityisesti Elisabetille :DD:D:D:D:D:D♥

Käytii Sonjan kans syömäs siel Has mestas. Syötii ranskalaisii jotka Aada vähän ylimausti.

Sit luojan kiitos päästii himaa asti skoballa. Oli muuten aikasta pirun kylmä. Sit menin nuQ

Tänää -> 

Heräsin, söin leipää ja puhuin Elisabetin kans puhelimes♥ Naurettii kaikille sen sekoiluille !

Olin kattoo ratsastuskilpailui (estekisat) ja vähän auttelee siellä. Papu & mun serkku Samuli sai molemmista luokista ruusukkeet (= Tädille ei ruusuketta tullu mutta muuten meni kilpailut tosi hyvin. Oli ihan kivaa, sit käytii mun toisilla serkuilla kattomassa Koiran pentua. Se on nii sulonen !♥ Nella on sen nimi

 

~ Jonna

 

ps. Aada sais olla vähän ahkerampi kirjottelee tänne